הארוחה הרשמית שחותמת ימי הולדת בישראל- פיצה

תכנון של יום הולדת לילדים מצריך השקעה מרובה, בבחירת מקום מתאים לאירוח עשרות זאטוטים (או גרוע מזה- מתבגרים), שילוב של הפעלה מותאמת גיל או תוכן אחר, כיבוד ונשנושים, עוגה מעוצבת לאינסטגרם ולרשתות החברתיות האחרות, וכמובן ארוחת ערב שתסגור סופית את האירוע ותחזיר להורים ילדים שבעים ומרוצים.

ניכר כי ההעדפה הרווחת בישראל, הן באירועים לילדים הצעירים והן בימי הולדת לבני הנוער, ואפילו באירועים המשלבים אירוח של בני משפחה מבוגרים, פתרון הנגיש, הנוח והאהוב ביותר הוא הזמנת מספר מגשי פיצה בסיום האירוע לכלל המשתתפים.

פיצה היא ארוחה חמה וטעימה, שכוללת את כל אבות המזון, והסיכון היחיד שבהזמנת פיצה ליום הולדת הוא החשש שמגדל המגשים שהוזמן פשוט לא יספיק.

תכנון יום ההולדת ושילוב הארוחה כחלק ממנו מצריך חשיבה על האירוע כולו, גיל הילדים והזמן המוקדש לארוחה.

יום הולדת לילדים עד גיל 12

במרבית ימי ההולדת בגיל הגן ובית הספר היסודי, נהוג להקדיש את עיקר יום ההולדת לגיבוש ולמשחק, להפעלת הילדים ולמתן תשומת לב לילד החוגג יום הולדת, באמצעות שירה וטקס עוגה. בימי הולדת כאלה מומלץ להזמין את מגשי הפיצה למועד סיום האירוע, ולחלק לילדים עם הסיום. ארוחת פיצה נאכלת בעמידה, בהסתובבות, ללא צורך בישיבה סביב שולחן ובשימוש בסכו"ם, הפיצה אינה מלכלכת ולממהרים ניתן לתת את המשולש בקרטון לדרך.

בגילים הללו מומלץ לתכנן ולהזמין בממוצע שני משולשים לילד, וכמובן להביא בחשבון את המבוגרים שנמצאים בסביבה ולא יעמדו בריח, המפעיל/ה, ההורים שהגיעו לאסוף את ילדיהם ובחרו להתכבד והורי כוכב יום ההולדת בעצמם.

יום הולדת 12-18

ככל שהילדים מתבגרים, הצורך בהפעלה ובבידור הולך ופוחת, והדגש בהתכנסויות ימי הולדת ניתן על החברה ועל האוכל. בגילים הללו מדובר פעמים רבות בהתכנסויות מצומצמות יותר שכוללות את המעגלים החברתיים של החוגגים, ועומדות על כעשרה משתתפים, או לחילופין על יצירת יום הולדת מגדרי: לכל בנות הכיתה או לכל הבנים.

באירועים כאלה ניתן לחבר בין הארוחה למקום ולהעביר את האירוע לפיצרייה מקומית ואיכותית שמספקת מקומות ישיבה בנוחות, במתחם פנימי או חיצוני מקורה, ובהתאמה לעונת השנה.

במקרים רבים המסיבה מתקיימת בבית פרטי, ובשילוב קריוקי, ערב סרט, בינג' או פעילות חופשית אחרת. במקרים כאלה מומלץ להזמין את מגשי הפיצה לכשעה לאחר ההתכנסות, כאשר ניתן ומומלץ לשלב מנות נוספות מן המטבח האיטלקי דוגמת כריכוני גבינה, פסטות וסלטים.

ימי הולדת לבוגרים, מסיבות גיוס, מסיבות רווקים ואירועים נוספים

האהבה לפיצה אינה עניין של גיל, ותכנון הזמנת פיצה לאירועים פרטיים הוא פופולרי מצפון ועד דרום. במנוע החיפוש של גוגל בולטים חיפושים דוגמת: פיצה גליל עליון, פיצה קריית שמונה, הזמנת פיצה ליום הולדת, יום הולדת פיצה וחיפושים נוספים, המעידים על כמה הפיצה דומיננטית בחיי הישראלים ובאירועים בפרט.

הזמנת פיצה בקריית שמונה לחבורת המתגייסים, למשתחרר הצעיר ולמפגשים חברתיים נטולי סיבה למסיבה, היא בין ההזמנות אוכל הנפוצות, כפי שמעידים בעלי ומנהלי פיצה בגין, הפיצה המקומית הפופולרית והמבוקשת ביותר בעיר.

פיצה בגין היא פיצה בקריית שמונה אשר מספקת שירותי משלוחים לכלל היישובים בסביבה, ומציעה תפריט ייחודי למסיבות, שילוב של פיצה עם מנות דגל נוספות מהמטבח האיטלקי, ישיבה במקום במרפסת נוחה ומעוצבת ומשלוחים למסיבות בתיאום מראש.

במקום ידעו לסייע בתכנון המנות והכמויות בהתאמה לאופי האירוע ולגיל המשתתפים, הגעה למקום בשעה המדויקת שנקבעה עם מנות טריות וחמות בלבד, ומתן דגש על שימוש בחומרי גלם איכותיים ועבודה מוקפדת, להנאה מלאה של הסועדים.

דצמבר 16, 2021